Tuesday, November 6, 2007

Finns det någon där ute?

Jag vet att folk läser denna bloggen. Men har ingen aning om hur många, och vilka det är. Det skulle vara kul att veta om antalet. Så snälla, ni som läser detta, lägg in en kommentar, behöver inte vara långt... bara så jag vet att ni finns :)
OK, idag ser vi fler bilder från helgens Ginzatrip. Gatorna hade de stängt för bilar den dagen, och solen lyste svagt men varmt. Mycket folk ute, som vanligt och affärerna blomstrade. Vi var och kikade lite extra på en nyöppnad varuhus, Marui.
Gamla bilderna är från i Februari, jag tog (äntligen) mina golfklubbor till driving range och slog lite bollar (från tredje våningen). Kom samtidigt på att allt jag behöver göra för ett perfekt slag är att slappna av totalt och lita på mina instinkter. Hmm...Jag kanske ska skriva en instruktionsbok om det där.

No comments: